sobota, 3 marca 2012

PIELĘGNACJA OCZU


Dzisiejszy temat to pielęgnacje oczu. O oczy dbać trzeba, to wie każdy z nas. Nie chodzi tylko o przeciwzmarszczkowe czy antyzmarszczkowe zabiegi ale też, nazwijmy to: higienę wzroku. Pokrótce przedstawię produkty, których używam w codziennej pielęgnacji, jak i te   służące mi w sytuacjach „awaryjnych”. Bez zbędnej pisaniny przejdźmy zatem do rzeczy.



Nawilżające krople do oczu, stosuję 2/3 razy dziennie sporo czasu spędzam przed monitorem i nabawiłam się suchości oka. Kropelki z  kwasem hialuronowym dają sporą ulgę a do tego pielęgnują;D



Żele pod oczy Floslek. Niebieski wklepuję na co dzień, seledynowy trzymam w lodówce, w razie  opuchlizny.



IVR stosuję jako maseczkę na noc. Pomaga również w masażu okolic oczu (wykonuję go palcem wskazującym, zawsze do wewnątrz).



Roll-on Garnier. Ma redukować cienie, które mam dość spore. W tym zakresie świetnie się sprawdza jako korektor. Pielęgnacyjnie, szczerze mówiąc różnicy nie zauważyłam, a stosuję go dość długo i to już moje 2 opakowanie.  



Czasem pod oczy nakładam niewielką warstewkę Avene TriAcneal ma to zapobiegać zmarszczkom. Metoda może być dla wielu osób dość ryzykowna bo to silnie działający krem. Ja choć nigdy nie miałam wywołanych nim podrażnień, to jednak bardzo uważam, żeby podczas aplikacji nie dostał się zbyt blisko oczu czy nie daj Boże NIE DOSTAŁ SIĘ DO OCZU.



Okulary przeciwsłoneczne, najlepiej DUŻE i z dobrym filtrem. Nie ma znaczenia jaka to pora roku, jeśli słońce daje po oczach nie ma przebacz trzeba je włożyć na nos!



Odpoczynek, od komputera, lektury itp. (telewizora nie posiadam :P). Polega on na tym, że co pół godziny, czasem nieco dłużej, staram się oderwać wzrok od np. monitora i przez kilka minut spoglądam w najdalszy róg pokoju, patrzę na sufit lub po prostu wyglądam za okno. Metodę poleciła mi okulistka, jestem pewna, że moje oczy są za to wdzięczne.

Moim największym problemem to pocieranie oczu ale walczę :D  

I to by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania czy sugestie, walcie śmiało. Ja dziś pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia wkrótce  ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz