poniedziałek, 21 marca 2016

Normalnie musisz to przeczytać, musisz to wiedzieć, bo nie zaśniesz w nocy i będziesz mieć koszmary!!!

Hej Kochani,
dziś post pytanie, bo nie wiem czy to tylko mi się  wydaje, czy ludzie już powariowali na tych internetach? Już od jakiegoś czasu,  a ostatnio notorycznie jestem nabierana przez różne górnolotne tytuły postów czy nawet wiadomości internetowych. Czytam artykuł o zdrowych nawykach a dowiaduję się o nowych "cyckach wschodzącej gwiazdy", zaintryguje mnie tytuł typu NEWS DNIA a tam po prostu Wojewódzki ma nową dziewczynę, i rozumiem jeśli było by to hitowe wydarzenie na "pudelku", ale nie, no portal informacyjny pełną gębą. Co jest? Dlaczego post o tym, że trzeba jeść ryby, tytułowany jest "rewolucją w żywieniu na skalę światową"? Ok, dobra rozumiem, że dziś trudno jest się przebić ale czy tego typu kłamstwo jest dobrym rozwiązaniem? Kilka portali, które dawniej lubiłam wypadło u mnie z obiegu, właśnie przez tego typu artykuły, w których po kilku zdaniach orientowałam się, że czytam o jakiś totalnych pierdołach zamiast o rzeczach obiecanych w tytule. Albo może już jestem po prostu stara jakaś i nie łapię, jak ktoś ma czas i chęci to proszę niech mnie uświadomi;))


na osłodę muzyka bez ściemy:
 Maria Peszek


Trzymajcie się ciepło;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz