poniedziałek, 4 lutego 2013

BB Yves Rocher

Dziś mam dla Was długo zapowiadaną recenzję kremu BB Idealna cera 6 w 1 w odcieniu LIGHT marki Yves Rocher. Krem posiadam od września zeszłego roku i wspominałam o nim TUTAJ.


Testowałam go przez ten czas bardzo intensywnie, zastępował mi krem i podkład na co dzień. 
Sprawdzał się w tej roli idealnie, nie zapychał, długo się utrzymywał, schodził równomiernie. Dodawałam odrobinę transparentnego pudru i w 2-3 min byłam gotowa do wyjścia!

Krem jest lekki i jedwabisty. Nawilża ale nie przetłuszcza cery, do tego ładnie ją rozświetla i naprawdę dziecinnie łatwo się aplikuje, jak zwykły krem , wystarczy nałożyć i rozsmarować własnymi rękami. BB ma delikatne krycie i ewentualne niedoskonałości niestety trzeba dodatkowo zakrywać korektorem. Ja na większe wyjścia mam podkład.
 Krem dostępny jest w sklepach stacjonarnych YR lub wysyłkowo.
Jego cena to ok. 35PLN.



Na mojej buzi wygląda następująco:

Policzek bez BB

Policzek z BB
Ja go kocham, ale obecnie testowane przeze mnie kremy BB Skin79 już teraz wydają się wyjść na pierwszy plan!!

Pozdrawiam cieplutko;*

25 komentarzy:

  1. A ja jakoś nie mogę się przekonać d tych kremów BB, ale to pewnie dlatego, że lubię troszkę mocniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem wydaję się b. dobry daje efekt zdrowej i naturalnej cery jeszcze nie miałam okazji go stosować ale pewnie kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się w ogóle nie maluję - nie jest mi to jak na razie potrzebne :). Słyszałam negatywne opinie o tym kremie, ale gdybym sie malowała to po twojej recenzji pewnie bym się odważyła :). Bardzo fajny blog :)Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy BB, sa naprawde skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Good product!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie testowałam go ale na pewno spróbuję kiedyś. Wydaje się fajny

    obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam BB z Body Shop'u - mój faworyt


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja lubię krem BB z Garniera- dużo tańszy ;) choć chętnie bym coś wypróbowała innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki lekki - lubie takie krycie - mi ono wystarcza -pozdrawiam i czekam na recenzje tego diamentowego cuda BB
    pappa

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlanie to dobra zaleta. Nie każdy krem bb pomimo zapewnień daje ładny efekt rozświetlenia cery.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny blog . masz fajne pomysły na wpisy .
    obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w komen. a ja zrobię ten sam gest .
    pozdrawiam cię
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś to bebików nie umiem się przekonać.. przede wszystkim za słabo kryją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale dla mnie to nie problem;D

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam, ale czuję że to jest to;)

      Usuń
  14. Jeśli ktoś lubi delikatne krycie, to na pewno będzie zadowolony z tego kremu. Na Twojej cerze prezentuje się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam BB bo jakoś tak dziwnie się z nimi czuję. Za dużej różnicy nie widzę a jeśli mam wybór to wolę zwykły krem - ja używam nawilżających z garniera.

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie wcale sie nie sprawdził, u ciebie wyglaa super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, chyba muszę wypróbować. Ja sama jestem wielką fanką kremu BB Skin79 i Dream fresh od Maybelline jednak cały czas szukam czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o Skin79 :-)

    OdpowiedzUsuń