czwartek, 28 lutego 2013

Olejek pod prysznic z olejkiem arganowym.


Olejek pod prysznic z dodatkiem olejku arganowego to mój nowy zakup z firmy YVES.ROCHER.

Flakon liczy sobie 200 ml i zapłaciłam za niego w promocji (która wciąż trwa!) 22PLN.
Opakowanie wygląda bardzo luksusowo, jest poręczne i posiada funkcjonalny dozownik.
   


  Konsystencja produktu jest olejowo-żelowa, nie spływa i jest dość gęsta.
Olejek ma piękny bursztynowy kolor i przyjemny, bardzo delikatny słodko-orzeźwiający zapach.
Po zatknięciu z wodą, olejek zmienia się w mleczną ciecz, pieni się średnio, żeby nie powiedzieć słabo.

 

  Bardzo polubiłam ten produkt, olejki są moimi ulubieńcami jeśli chodzi o mycie ciała, dają uczucie komfortu i nawilżenia. Bardzo podobny w swoim działaniu jest olejek NIVEA, który jest moim ukochanym kosmetykiem, do tego niemal dwukrotnie tańszym.

  Za YVES ROCHER przemawia niewątpliwie to, że w swoje produkty w większości wkłada składniki z upraw ekologicznych. 

  A Wy co myślicie o olejkach do mycia, używacie?

ŚCISKAM CIEPLUTKO;*

3 komentarze:

  1. mam obecnie ten z Nivea - uwazam ze olejki sa super - takie polaczenie 2 w 1 - myje i od razu super nawilza skore :))))od lat go kupuje - moj ulubiony :) a tego z Yves rocher nie mialam nigdy
    pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice product!! I like it!!!
    Have a wonderful weekend, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię balsamy i płyny do kąpieli dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń