poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowe INGLOTY !

Hej Kochani, moją kolekcję zasiliły niedawno 2 nowe cienie marki INGLOT i o nich właśnie będzie dzisiejszy post;)


Cienie pochodzą z j kolekcji Inglota z przed kilku miesięcy czyli już może nie pierwszej młodości, jednak spodobały mi się znacznie bardziej od nowych cieni rainbow z dodanym połyskiem, jakoś mnie nie powaliły. A te i owszem!

Kolekcja, z której pochodzą moje dwa cienie zwie się Noble Collction i do wyboru mamy w niej 5 kolorów bardzo bliskich moim upodobaniom;D Cienie mają postać kwadratu dostosowanego do palet FREEDOM SYSTEM, jeden wkład kosztuje 12PLN.

 Moje kolory to:

154

153

I jakie wrażenia? Ja już je dopasowałam do paletki!
Miejsca wystarczy jeszcze tylko na 1 wkład:(

Ściskam cieplutko;* 

PS TO JEST MÓJ 100 POST!!!!

10 komentarzy:

  1. piekne - lubie takie kolory ...
    Kochana gratulacje i kolejnych 100 000 nowych postow zycze :))))))))))))))) pappa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow beautiful colors!!!
    Have a good week, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już dawno nie odwiedzałam stoiska inglota, będę musiała to nadrobić:) mam jeszcze miejsce na 3 okrągłe wkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :) Gratulacje z okazji setki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam firmę Inglot! Tym bardziej się cieszę, że jest to nasza rodzima marka ;) jestem pierwszy raz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych cieniach, ogólnie fajny pomysł, żeby samemu zrobić sobie paletkę. Podejrzewam, że często jest tak, że jak ktoś kupuje taką gotową, to zużywa 3/4 cieni, a reszta jest nieruszona, bo kolory nie pasują. A tak, masz wszystkie, które ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, już od podstawówki je zbierasz? Ja to dopiero ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poszukuję właśnie jakichś dobrze napigmentowanych i świetlistych cieni, te mi się strasznie podobają. To recenzja w sam raz dla mnie i na moje aktualne potrzeby - dzięki :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię brązowe cienie, jednak wyglądają strasznie na mojej powiece :( przeważnie podkreślam nimi brwi :)

    + obserwuję, zapraszam do mnie, jeżeli masz ochotę! www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń