wtorek, 4 grudnia 2012

...ciate...

Hej Kochani, właśnie obejrzałam najnowszą kolekcję "lakierów" do paznokci ciate i chyba się zakochałam!!! Ich produkty są tak piękne, że aż dech zapiera, mimo to, że sam pomysł wydaje się dość banalny. Pewnie już nieraz słyszeliście o kawiorowych pazurkach ale dla tych, którzy się jeszcze z marką nie zaznajomili link i kilka zdjęć dla zobrazowania tematu;D


obecnie na stronie znalazłam przepiękne zestawy świąteczne


ECH ECH
szkoda, że firma z UK , ceny w funtach też troszkę dołujące,
niestety nie znalazłam produktów tej marki dostępnych w Polsce
ale za niecałe 17 funciaków  ciate dostarczy nam zamówienie pod drzwi.

Dobrze, że jestem na odwyku!
ściskam ;*




15 komentarzy:

  1. Piękne są! Mam nadzieję, że kiedyś wejdą do Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, nigdy takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow tez mnie zauroczyly te lakiery.....

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się taki lakier <3 masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, świetne te lakiery : )

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o takim lakierze <3
    ten pierwszy najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! wow! your blog is stunning!! my best congrats!! I really like this post and all the pics!!!! Wow!!!
    PLEASE DON'T FORGET TO VOTE ME!!IT'S REALLY IMPORTANT FOR ME!
    PLEASE VOTE ME AT THE CONTEST BY GRAZIA "BLOGGER WE WANT YOU" . No log in/up just a click !THANK YOU!!!!">
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    INTERNATIONAL GIVEAWAY 30$TO SPEND ON CHICNOVA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowania lakierów są poprostu cudowne, miłe dla oka i pięknie wyglądałyby na mojej toaletce :))) pozdrwiam :)
    Serdecznie zapraszam również na mojego początkującego bloga, byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi, ponieważ dopiero się uczę, jeśli masz ochotę zajrzyj, będzie mi bardzo miło :)
    www.megansath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń