wtorek, 12 czerwca 2012

Co nowego!

Witajcie Kochani. W ostatnim miesiącu pojawiło się u mnie kilka nowych produktów, o których chciała bym wspomnieć z uwagi na to, że są bardzo ciekawe i dają fajne rezultaty (choć okres ich stosowania jeszcze nie przekroczył 3 tygodni, więc puki co testuję ;D ) może któryś was zainteresuje i będziecie chcieli recenzji. Piszcie koniecznie. Uwielbiam wasze komentarze!!!
DO RZECZY!
Oto lista nowości:

NYC lakier z brokatem w kolorze 105 Starry Silver Glitter
 pięknie wygląda i długo się utrzymuje na paznokciach

DERMEDICA HYDRA IN 2 krem nawilżający, 
stosuję go na noc z kwasem hialuronowym

Mała saszetka na podpaski i tampony- gratis do alwaysów
naprawdę super wygodna sprawa, już mi się to wszystko nie majta
 po całej torebce. W 3 słowach: ładne, estetyczne i higieniczne.

Koronkowe stringi CUBUS  w ofercie 3 za 2,
 świetna jakość w przystępnej cenie (ok 15zł para)
Majty nie do zdarcia, mimo że to koronka służy latami,
 wiem bo mam już parę w swojej komódce.

Malinowa płukanka do włosów z YVES ROCHER
jest jeszcze za krótko na mojej półce aby wydać sprawiedliwy osąd ale... 
to był chyba strzał w 10, obym nie zapeszyła.


No i oczywiście skusili mnie programem lojalnościowym,
plus z tego taki, że dostałam multum próbek ;D

Ściskam ;*

14 komentarzy:

  1. też zamówiłam ta płukanke malinowa z yves rocher i bardzo jestem jej ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for visiting and commenting my blog!!!^^
    i follow you on GFC ;)
    can you follow me too?¿? :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny lakier;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tą saszetkę muszę zapolować, bo ostatnio mi podpaska wypadła na uczelni =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier super :) A próbek niecierpię, a widzę, że dostałaś ich sporo, ja zawsze wyrzucam :)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy pełną parą! Ja jutro się wybieram na zwiedzanie Second Handów! :D Bardzo ciekawy lakier do paznokci. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię te Always, bo przyda mi się taka saszetka <3

    Tak...czekam na studia xD z niecierpliwością, haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę udać się do Rossa po alwaysy! Gratis rzeczywiście jest bardzo praktyczny i przydatny!

    OdpowiedzUsuń
  9. znajduje coraz wiecej osob ktore uzywaja kosmetykow Rochera, ja tez do nich naleze, od przeszlo 20 lat, ale nie tylko tego uzywam, sporo robie, nie robilalm sobie sama, teraz tylko sporadycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń