czwartek, 10 maja 2012

Umilacze, haul i co w promocji piszczy

Cześć kochani, dziś mój dzień zdominowała nauka do egzaminów. Nie jest to najmilsze zajęcie, postanowiłam więc nieco ulżyć sobie w cierpieniu co widać na załączonym obrazku ;D


Rankiem zdążyłam wpaść na małe zakupy uzupełniające m. ni. do SUPER-PHARM

OTO CO NABYŁAM:

Szampon przeciwłupieżowy
Cena 29.97 zł

jak zwykle o tej porze roku mnie to spotyka, zwykle wybieram Nizoral, tym razem jednak pokusiłam się na szampon, który walczy z łupieżem na włosach przetłuszczających się, a ten skubaniec (łupież) wcale tego z reklam nie przypomina. Kto ma tego typu włosy ten wie o czym mówię :]

Lactacyd i patyczki kosmetyczne

Cena L-13.99zł PK-2.39 zł
Trzeba było uzupełnić zapasy ;P


HELLO KITTY mgiełka Bamou
Uznacie mnie za infantylną wariatkę ale po prostu nie mogłam się powstrzymać, takie to słodkie!!  Z 3 dostępnych zapachów tylko ten mi się spodobał. No i promocja, mgiełka jest przeceniona z 29.99zł na 19.99zł no to sobie wzięłam a co!

  
I na koniec lakiery z H&M




A teraz kilka fajnych przecen które są obecnie w SUPER-PHARM z kartą Life Style, przyznam, że uznałam tą kartę za kolejną zawadę w portfelu i sobie ją odpuściłam.
Teraz myślę, że to był błąd.








I tak na wszelki...


Żarcik, żarcik moje panie;P
A poważnie jak wam się podobają wybrane przeze mnie promocje?
Ściskam i uciekam na sok aloesowo- żurawinowy ;D


PS przepraszam was za jakość niektórych zdjęć ale spieszyłam się, żeby jeszcze mieć jako takie światło... no i wyszło jak wyszło :)

20 komentarzy:

  1. hahhahahha czytając twój post zajadam się winogronami, coż to za zbieg okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech te wczorajsze były takie dobre

      Usuń
  2. Nr to nie wiem ale nazywa sie Róż z 24 karatowym złotem AVON

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale promocje w SP, dobrze,że mam kartę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego szamponu,ponieważ podobno zapobiega wypadaniu włosów, ja jednak nie widziałam żadnej różnicy :) A mgiełkę z Hello Kitty z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z łupieżem sobie poradzi ;D

      Usuń
  5. mniam jakie pyszności na stole ;]

    pozdrawiam i zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. A no ze Szczecina ;) jeżyki ;) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzemie we mnie taka mała dziewczynka więc HELLO KITTY mnie zainteresowało. Też chcę mieć mgiełkę!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh Kitty co ty z nami dużymi babami robisz ;P

      Usuń
  8. Rany, dużo jesz słodyczy. ^^
    Fajny blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Otoczenie zdecydowanie służy nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    OdpowiedzUsuń