wtorek, 20 listopada 2012

Dr Nona piękno z Morza Martwego

Hej Kochani, jakiś czas temu uczestniczyłam w prezentacji produktów Dr Nona, i chodź sam sposób prezentacji nie przypadł mi do gustu (była zbyt natarczywa) to kosmetyki owszem.
Dwie z moich koleżanek już używają produktów tej firmy i są zachwycone ich działaniem. Zdecydowałam się na zakup zestawu próbnego aby się przekonać w jakim stopniu, i który ze specyfików sprawdzi się w moim przypadku. Miałam już okazję wypróbować krem SOLARIS przy okazji mojej  niedawnej tragicznej w skutkach przygody z solarium, naprawdę mi wtedy pomógł. Jednak z uwagi na to, że kosmetyki te są dość drogie, chcę się jeszcze upewnić jak to z nimi będzie na dłuższą metę. 
W skład zestawu próbek wchodzą następujące kosmetyki:
- Balsam Solaris
- Krem dynamiczny
- Balsam przeciwzmarszczkowy pod oczy
- Krem do rąk i paznokci




Każdy słoiczek zawiera 5ml produktu
Cena zestawu to 44zł.
Ja swoje kremy zamówiłam za pośrednictwem konsultantki, istnieje również możliwość zamówienia online.  

Za jakiś czas wrzucę recenzję.

Ściskam Was cieplutkodo zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz