wtorek, 7 stycznia 2014

ZAKUPY W ŁODZI


Hej Kochani :) 
Miało mnie być więcej a znów wsiąkłam;P
Niestety ostatnio albo nie mam czasu albo mam takiego wielkiego lenia, że Chiński Mur wymięka!

Pod koniec października pojechałam do Łodzi, odwiedziłam przyjaciółkę ze starych studiów i poza podziwianiem Piotrkowskiej, muralów czy lokali wpadłam do Manufaktury.
Świetne miejsce, a jak mnie natchnęło do  zakupów!

Mam dla Was małą fotorelacje ze zdobyczami kosmetycznymi i dodatkami z tego wypadu.
Niestety nie pamiętam już dokładnie cen ale postaram się je podać, choć w przybliżeniu.

-2 butelki po 250ml płynu micelarnego BIODERMA ok.45PLN

-Chusteczki nawilżane CLEANIC ok.4PLN

-Argan Oil, Arganowy suchy olejek do ciała Eveline ok. 20PLN

Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner, Eyeliner w żelu, ok.30PLN


-Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation, podkład w żelu, 48PLN

-Krem do rąk, stup i paznokci DOUGLAS z higieniczną pompką
19PLN 

BENEFIT Groovy Kind - zestaw mini kosmetyków 169PLN

Flormar, Pretty Compact Blush On Nr. P115, 14,90PLN


Inglot, Under Eye Concealer, Korektor w płynie do maskowania cieni pod oczami, Nr 97, ok.30PLN

Sterta próbek jak to przy zakupach kosmetycznych;)

Bransoletki Glitter ok.30PLN szt.

Chusteczki higieniczne ze świątecznymi motywami Empik, ok.3PLN

Ostatnimi czasy jestem w drodze niemal non stop, nie ma na co narzekać, ale czasu na pisanie mam niewiele;( Jednak staram się jak mogę;D 

Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia, mam nadzieję, że już niedługo;*

4 komentarze:

  1. świetne zakupy. ja uwielbiam inglota pude w kamieniu. raz spróbowałam i nie moge przestać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :) miłego używania! no i wracaj kobieto, wracaj! trza Ci tego lenia wygonić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy - lubie przegladac tego typu wpisy:)))
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń