czwartek, 27 czerwca 2013

YR

Hej Kochani, jak pewnie zauważyliście uwielbiam kosmetyki YVES ROCHER i moja kolekcja ich produktów stale się powiększa. Oto co ostatnio przyniosłam do domu.


1.

Nutri Specific, Lotion Lactee Confort 

Tonik o konsystencji mleczka 

2.

Antipelliculaire, Shampooing Traitant

 Szampon przeciwłupieżowy z nasturcją

3.

I Love My Planet, Shampooing Brillance

Szampon ekologiczny dla wszystkich rodzajów włosów

4.

Autobronzant Lait Hydratant Visage & Corps, 

Mleczko samoopalające 

 Zobaczymy co z tego okaże się warte polecenia, wtedy na pewno o tym usłyszycie.

Ściskam;*

19 komentarzy:

  1. koniecznie daj znac co polecasz - pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  2. och jak ja już dawno nic z tej firmy nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre kosmetyki i ceny nie są aż tak powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale ja nie przepadam za ich kosmetykami ;)
    gdzie jestes jak Cie nie ma? coś z rzadka tu zaglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to długo trwa u Ciebie sesja.. Trzymam kciuki, aby wszystko poszło gładko ;)

      Usuń
  5. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?!
    Let me know?!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?hc_location=timeline

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak się sprawują :) Z chęcią poczytam i może ja również się skuszę na zakup tych kosmetyków.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tą firmę ale nie miałam okazji testować ich produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ciekawa jestem jak się sprawują ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi jakoś z YR nie po drodze.. ale Tobie niech jak najlepiej służą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow genialna konsystencja :) Zaciekawił mnie ogromnie tonik o konsystencji mleczka ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja słyszałam o tej firmie wiele dobrego : )

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo jestem ciekawa recenzji...ja z YR mam trochę nie po drodze ale słyszałam o tej firmie wiele dobrego:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś ostatnio rzadko tu bywasz, mam nadzieję, że przynajmniej korzystasz z wakacji!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale jestem ciekawa jak działa mleczko samoopalające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzywalam ostatniego mleczka i bylam z niego zadowona :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) www.czarna-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń