poniedziałek, 3 czerwca 2013

stosunek ceny do jakości

Hej Kochani, w dzisiejszym poście przedstawię Wam dwa produkty, których niska cena jest ukoronowaniem jakości jaką otrzymujemy.


Moją rekomendacje w tym zakresie mają produkty bebeauty, czyli kosmetyki dostępne w sieci Biedronka.


Nigdy nie przypuszczałam, że tego typu kosmetyki mogą nadawać się do użytku, zwłaszcza jeśli chodzi o twarz a tu proszę, żel micelarny z biedronki świetnie radzi sobie z makijażem, co ważniejsze, jest na tyle łagodny, że myję nim również "oczy" i żadnych podrażnień.


Same zalety okazał się mieć również piling do ciała;) Gęsty zdzierak ale bez przesady, dla mnie w sam raz. Polecam zapach mango!!


Macie jakiś ulubieńców w atrakcyjnej cenie??
Ściskam cieplutko;*

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi z Biedrony, w tej chwili mam ten o zapachu kiwi i jak tylko się skończy, pomaszeruję po kolejne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie idealny jest ten żel miceralny, nie ma równych sobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam żel do twarzy z tej serii, o której pisałaś i mi się sprawdził, chociaż miał słabą wydajność. Jednak za taką cenę nie można narzekać;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam ten żel micelarny - faktycznie swietny - tylko dlaczego go wycofuja??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zauważyłam tylko nowe opakowanie...

      Usuń
  5. ja gustuję raczej w droższych ;) ale wiem, że perełki można znaleźć w każdej kategorii cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam kosmetyków biedronkowych, ale planuję kiedyś się na nie skusić ;) W atrakcyjnej cenie to ostatnio lubię tonik bezalkoholowy Melisa Uroda.

    OdpowiedzUsuń
  7. micelarny żel jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń