czwartek, 13 czerwca 2013

Muzuka chwili obecnej

Hej Kochani, od czasu do czasu wrzucam Wam jakiś mały muzyczny post, ale dziś chciałam to nieco rozszerzyć i przybliżyć kilka płyt, o których na pewno już słyszeliście, a które podbiły moje serce w ostatnim czasie.


Pierwsza płyta, którą namiętnie słuchamy z moim kochanym Ł.
to Random Access Memories grupy Daft Punk. Naprawdę elektryzujące brzmienie i mnóstwo pozytywnej energij!!

Kolejny album to debiut młodziutkiego zwycięzcy x-factor Dawida Podsiadło Comfort and Happiness, o płycie mówi się, że jest niezwykle dojrzała jak na tak młodego wykonawce (20l.) i w pełni się z tą opinią zgadzam, do tego jej nastrój, ech jest po prostu niezwykły.

Płyta nr.3 to nowa produkcja KULTu o prostej nazwie: Prosto, powiem jedno, te teksty... są po prostu świetne, tyle dziękuję za uwagę.
 
A tu mały przykład-mocno lajtowy;)

Ostatnia propozycja to płyta, która jeszcze nie wpadła w moje rączki ale mocno się na nią "czaję" i ciągle słucham jej na YT;P Jestem zwyczajnie zakochana w głosie Imany czyli Nadii Mladjao i jej płycie The Shape of a Broken Heart.

A Wy? Czego słuchacie i co polecacie?
ŚCISKAM CIEPLUTKO;*
 

9 komentarzy:

  1. No to napisałam coś w końcu ;)
    W ogóle bardzo Ci dziękuję za paczuszkę i za lakiery, które byly niespodzianką!
    Widzę, że słuchamy zupełnie innej muzyki, o Dawidzie Podsiadło do dzisiaj nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza płyta ma naprawdę niezłe brzmienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam KULT, ale tej najnowszej płyty jeszcze nie znam (tak, wiem, kiepska ze mnie fanka ;) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka Dawida Podsiadło ma fajny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka zdecydowanie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie z muzyką różnie raz coś szalonego a raz spojonego


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna muza kocham daft punk a ten nowy kawałek wymiata ! obserwuje i zapraszam do siebie
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja Dawida maltretuję co wieczór! genialna płyta, genialny nastrój! moja ulubiona od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń