wtorek, 21 maja 2013

ZIAJA na bis

Hej Kochani, ostatnio znów zajrzałam do sklepu ZIAJA i udało mi się kupić coś ciekawego!


-pierwszy słoiczek zawiera rozjaśniający krem pod oczy z serii ZIAJApro poprzednio nie udało mi się zakupić produktów zza szybki (czytaj TU) ale jak to mówią, dla chcącego... ;P
mam zamiar, z jego pomocą, zredukować moje cienie pod oczami

-drugi krem pochodzi ze zwykłej linii do rąk i stóp, głęboko odżywczy o bardzo tłustej i treściwej formule, w składzie są różne kwiatki jak np. parafina jednak główne składniki to olejki roślinne, na razie po 2 aplikacjach jestem z niego zadowolona;)


Mieliście już któryś z tych kremów?
Ściskam;*

7 komentarzy:

  1. Krem pod oczy wart wypróbowania, Ziaję lubię i jej kremy pod oczy, jako jedne z niewielu, nie uczulają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ziajki krem z szałwia pod oczy, jestem bardzo zadowolona. ten rozświetlający nie spełnił moich oczekiwań, ale może akurat tobie będzie odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info herbatko, a co tam się u Ciebie dzieje, że od dłuższego czasu nie mogę wejść na Twój profil?

      Usuń
  3. Bardzo rzadko używam kosmetyków Ziaji, dlatego też nie miałam jeszcze okazji wypróbowania żadnego z tych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for the interesting article and pictures. Hopefully be an inspiration for us all. Greetings from blog visits thus of http://dengandemikian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Ziajke - tych nowosci nie znam - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tych kremów jeszcze nie miałam:) Ziaję kocham za wszystkie mydła i mazidła do ciała;)

    OdpowiedzUsuń