sobota, 11 maja 2013

chciejlista

Chciejlista to określenie, które po raz pierwszy usłyszałam na YouTube i jest to nic innego jak lista produktów o jakich marzmy albo przynajmniej chcieli byśmy mieć. Stwierdziłam, że to świetny pomysł, zwłaszcza dla zapominalskich jak ja, którzy zakładają zakup jakiegoś wyśnionego cacuszka a potem roztrwaniają kasę na coś kupionego przy okazji, lub na gwałt bo zapasy się skończyły, zapominając o priorytecie! Dziś pokażę Wam moją listę 10 życzeń z dziedziny kosmetyka twarzy + wszystko inne co się dla mnie z tym terminem wiąże:P


 1. Pałac kolorów. Magia makijażu' Dorota Kościukiewicz-Markowska 

Ten album śni mi się nocami...

2. Chanel Soleil Tan De Chanel - Bronze Universel Bronzing Makeup Base

 Bronzer, którego przedstawiać chyba nie muszę;)

3. Nars, Bronzing Powder - shade Laguna


 kolejny bronzer tym razem prasowany
nie ma co kryć lubię tego rodzaju kosmetyki

4.  BeneFit PoreFessional Pro Balm Makeup Base

moje zdanie o bazach pod makijaż nie jest zbyt pochlebne
jednak ten specyfik przyciągną moją uwagę

5. Clarisonic Sonic Skin Cleansing Systems

 zbieram zbieram i uzbierać nie mogę;P

6. Urban Decay, Naked 2 Palette

no to za jednym zamachem:

7. Urban Decay, Naked Basics Palette 


 nie mogę się zdecydować tylko na 1, po prostu...
 

8. Clinique Redness Solutions Instant Relief Mineral Powder

 Jestem wielką fanką produktów z CLINIQE
ten puder jest już na mojej liście zakupów;D
KLIK

9.  M.A.C. Fix +

 Bardzo ciekawy produkt
KLIK
 
10. LA ROCHE POSAY Anthelios 50 Daily Anti-Aging Primer With Suncreen 

Kasia mnie przekonała!

A jakie Wy macie "marzenia" w tej kategorii?

Ściskam Kochani;*

8 komentarzy:

  1. Hmm swoja chciejliste pewnie sobie niedlugo sporzadze :D ale by byla dluuuga ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wiekszosc tych produktow co Ty to moja taka chciej lista:)
    oprocz Chanel Soleil Tan De Chanel - Bronze Universel Bronzing Makeup Base- ostatecznie kupilam ziemie egipska z Ikos i naprawde nie zaluje - duzo lepiej mi sie sprawdza niz baza Chanel - ale oczywiscie to tylko moje zdanie bo wiadomo ze kazdemu co inne moze sie sprawdzic:)
    pozdrawiam -fajny wpis -podobne rzeczy nam sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o BeneFit PoreFessional Pro Balm Makeup Base czytałam kiepskie recenzje - tak więc sceptycznie się nastawiłam, Naked 2 też bym chciała, ale pełno mam już paletek np. Sleeka- i nic a nic tych cieni nie ubywa :P

    Dość wymagającą sobie finansowo skonstruowałaś tą listę ;) ale w niektóre produkty warto inwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM CIEKAWA TYCH CIENI NAKED

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbieram na perfumy DKNY, choć łudzę się, że ktoś może mi je sprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nom niektóre z tych produktow sa także ne mojej chciej-liscie:) heh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi marzą sie drogie perfumy;)

    OdpowiedzUsuń