środa, 10 kwietnia 2013

Lubię te TAGi!

Hej Kochani, dziś Tag z pytaniami od Ichtyo
to jedna z moich ulubionych blogerek więc kto jej jeszcze nie zna serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej strony;D


A teraz sedno sprawy: 

1. Jabłko, gruszka czy pietruszka?
Rozsądek mówi-pietruszka, dostępność-jabłko, serce-gruszka;D

2. Jaki jest twój ukochany ciuch, którego nigdy nie wywalisz z szafy?
Mój gorset, który miałam na studniówce <3  
 
3. Najgłupsze imię dla psa to...?
KOT!
 
4. Co było pierwsze, jajko czy kura?
Pierwsze były dinozaury!
5. Najpiękniejsza piosenka o miłości?

6. Więcej niż jedno zwierzę to...?
Widoki na stworzenie małego ZOO

7. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
 JAPOŃSKIEGO brzmi niesamowicie;)

8. Czy chciałabyś mieszkać na Księżycu?
Nie,  tam jest zimno i nawet nadziei na wiosnę nie ma;(

9. Co najbardziej cenisz w przyjaciołach?
Szczerość i zaufanie. 

10. Kultura jakiego kraju najbardziej Cię fascynuje?
Niewątpliwie są to kraje azjatyckie, naprawdę  mnie intrygują;D

11. Włosy do kostek czy łysa głowa?
W pierwszym, z racji niespecjalnie ładnego skalpu nie wyglądała bym korzystnie, drugi wariant natomiast po prostu by mnie wkurzał!  
  
Nominuję;D 
http://fobmroweczka.blogspot.com/
 http://elpiss87.blogspot.com/
   
+ każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania, z wielką przyjemnością przeczytam;)

Moje pytania:
1. Poleć mi swojego ulubionego bloga i/lub kanał na YT
2. Co sprawia ci największą trudność przy wykonywaniu makijażu. 
3. Sukienka/spódnica czy spodnie?
4. Wolisz faceta pod krawatem czy w t-shircie?
5. Gotujesz sama czy jesz na mieście?
6. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie. 
7. Wolisz prowadzić czy być wożona;D
8. Co robisz kiedy się złościsz?
9. Jak zaczynasz dzień?
10. Częściej kupujesz kosmetyki polskich marek czy wybierasz te zagraniczne?
11. Czy dasz radę obejrzeć mecz piłkarski (cale 90min+przerwa) i czy zrobisz to z przyjemności czy raczej z musu!

Ściskam;*

10 komentarzy:

  1. Nie zachwalaj mnie tak, bo czuję się niezwykle głupio!

    Och, kraje azjatyckie są naprawdę fascynujące :) Ja nawet uczyłam się japońskiego ze 3 lata, ale po przeprowadzce do Poznania nie miałam gdzie kontynuować nauki... Został mi tylko podręcznik, z którego samej nie bardzo chce mi się korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też interesuja mnie kraje azjatyckie, chyba głownie przez swoją różnorodność

    OdpowiedzUsuń
  3. również fascynują mnie kraje azjatyckie i język japoński. są niezwykle pasjonujące i przyjemne :).
    i zgadzam się też, że Ichtyo to świetna blogerka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo dziękuje za otagowanie bardzo mi miło ;) z chęcią przyłączę się do zabawy... najgłupsze imię dla psa - kot haha racja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje Kochana - postaram sie odpowiedziec na pytania jak tylko znajde czas - a ostatnio mam normalne urwanie glowy wiec troche odwleke ....
    pozdrawiam serdecznie ppapapa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pytania *-*


    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tagi! :) Świetnie się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za Tag'a! Postaram się wkrótce odpowiedzieć na niego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń