niedziela, 3 marca 2013

MAŁY HAUL

Hej Kochani. Obecnie dużo czasu spędzam u narzeczonego, stąd coraz częstsze zapotrzebowanie na uzupełnianie zapasów kosmetycznych w tym rejonie;) Dziś przedstawię Wam moje ostatniezdobycze.

Z Rossmanna wyniosłam: 


Odżywkę do włosów Marc Anthony z marokańskim olejkiem arganowym.


Płyn micelarny SORAYA oczyszczanie skóry z toksyn.
(stosowałam dopiero 1 ale mam wrażenie, że się nie polubimy)


Szampon Timotei z zieloną herbatą.


Po drodze zaopatrzyłam się w czytadło;P


Skusiłam się na 2 produkty z SUPER-PHARM

Naczytałam się sporo dobrego o nowym balsamie NIVEA 
i postanowiłam spróbować;) 


Od dawna chciałam wypróbować naturalne maseczki, wyglądają naprawdę zachęcająco;)


Może już testowaliście, któryś z tych produktów?
Dajcie koniecznie znać!
Ściskam;*

8 komentarzy:

  1. Z NIECIERPLIWOSCIA BEDE CZEKAC NA RECENZJE TEJ ODZYWKI

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie też najbardziej zafascynowała ta odżywka:) Czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, a te maseczki to też z Superfarmy? Jak tak, to muszę robić nalot ;)
    Hahaha, widzę, że nie tylko mnie ciekawi odżywka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OK, recenzja odżywki już została ujęta w grafiku;D

    OdpowiedzUsuń
  5. maselka z nivea wszyscy chwala - ale musze zuzyc moje zapasy pomadko-ochronne:))
    w sumie to nic z tych kosmetykow nie mialam wiec kazda recenzje z checia przeczytam:)pa

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego szamponu z Timotei- wygląda zachęcająco :) a Sorayę zawsze omijam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masełka do ust Nivea są ekstra! Ja sama mam wanilia i macadamia, ale ten ma moja siostra i jest wręcz do zjedzenia. Jedyna wada jaka przychodzi mi do głowy jest taka, że kiedy wzięłam opakowanie ze sobą do szkoły zrobiła mi się klejąca, tłusta breja- masełko się roztopiło. Musiałam ratować się lodówką! :D
    Fajny wpis,
    pozdrawiam.
    soundslikeyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie testowałam ale pewnie na któryś z nich się skuszę :)
    wpadnij :*
    http://holdmenoow.blogspot.com/2013/03/samsung-galaxy-mini-2.html

    OdpowiedzUsuń