wtorek, 26 marca 2013

Mam portfel!!

Po wielu miesiącach szukania ideału, mam portfel nieidealny ;) 
Jednak jego jak dotąd jedyną wadą jest małe odbarwienie skóry na frontowej powierzchni, pozwoliło mi to zakupić go w outlecie LKJ za 112PLN, co jak za duży skórzany portfel jest ceną niezwykle atrakcyjną. A ten, kto ostatnio był w sieciówkach w poszukiwaniu portfela wie, że ich średnia cena to 90PLN za produkt z tanich materiałów, często niezbyt starannie wykonany.

Podoba się Wam mój nowy nabytek?    
A może nie przepadacie za dużymi portfeliskami?







ŚCISKAM;*

18 komentarzy:

  1. Świetny :)
    Dla mnie tego typu modele nie są praktyczne, ale.. ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! ja nie lubię dużych porfeli, bo są duże, ale lubię, bo można w nich wszystko pomieścić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, prosty klasyczny, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey hun!
    I just found your blog and I love it!
    check my blog if you want and maybe we could follow each other on GFC!
    Just leave me a comment and I'll follow u back!

    xo,
    Michela

    MILASTYLEBLOG
    FACEBOOK
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć czerwonego trzymają się $ :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel jest świetny, jednak przeraźliwie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio własnie mordowałam sie po sklepach w poszukiwaniu portfela, w końcu idealny dostałam na urodziny, czerwony, skórzany, długi, z mnóstwem przegródek i pięknie opakowany ;) Nie cierpię gdy się zgina banknoty! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny :) Ja ciągle poszukuję idealnego portfela, masz rację, że często ceny są kosmiczne za niezbyt dobry jakościowo produkt... Póki mój stary portfel wytrzymuje, jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny!!! mi tam sie bardzo podoba :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. super portfel ja tam lubię duże im większe tym lepiej...i w dodatku czerwony czyli przyciąga pieniądze ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladny, ja musze sobie nowy kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny portfel! pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny:) Lubie czerwone portfele:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń