czwartek, 24 stycznia 2013

The Versatile Blogger - TAG


Hej Kochani, dawno nie było u mnie tagu, a że bardzo lubię je zarówno czytać, jak i sama na nie odpowiadać dziś przychodzę do Was właśnie z z jednym z nich;) 


Tagiem o wdzięcznej nazwie The Versatile Blogger obdarzyła mnie przecudowna elpiss z bloga addicted to cosmetics, zajrzyjcie tam koniecznie a dowiecie się  wielu ciekawych rzeczy!

No to do dzieła, najpierw zgodnie  z tradycją ZASADY:

 - podziękować za nominacje osobie, dzięki której zostałeś włączony do zabawy
 - pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
 - ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
 - nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
 - poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

7FAKTÓW


1 fakt: Aktualnie studiuje prawo, 3rok się męczę;D

2 fakt: Lubię oglądać bajki;D

3 fakt: Wielbię ład i porządek!!

4 fakt: A mieszkam z bratem, który delikatnie mówiąc nie wielbi;] Ale i tak jest fajnie;)

5 fakt: Jestem typowym przykładem eklektyka, muzyka, książki, religia niemal każda dziedzina mojego życia to jedna wielka kompilacja!

6 fakt: Czasem bez sensu się wymądrzam, walczę z tym;P 

7 fakt: Nie wiem czy to kogoś specjalnie zaciekawi ale jestem zodiakalnym baranem ;P


Jak zwykle pomijam "imienne" wyznaczanie do tablicy, bo jak komuś ten Tag się spodoba i chce go skrobnąć u siebie to może się czuć przeze mnie wyznaczony;)
Bo nagrodzić mogę każdego  blogera, którego czytam, jesteście Wszyscy WSPANIALI!!
OK nasłodziłam to uciekam
ściskam;*

12 komentarzy:

  1. Też lubię porządek, a mieszkam z narzeczonym, który nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za porządkiem średnio przepadam, jak Twój brat:P ale bajki też uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem zodiakalnym baranem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chyba prawa studiowac nie mogla, zanudzilabym sie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że wbrew pozorom jest fan;)

      Usuń
  5. Też lubię jak jest czysto i mam czasem problemy z wymądrzaniem się ale też z tym walczę ;))

    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra bajka nie jest zła :D. Szczególnie gdy budzę się o 5, i trochę nudno zanim Ukochany wstanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawo, oh la la!
    Ja też lubię porządek, ale najlepiej jak zadba o niego ktoś inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O fakt numer 3, też mnie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congrats for your award!!! nice blog! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  10. moje bobo jak się urodzi w terminie też będzie barankiem :D a co do płci dziecka to jestem bardzooo ciekawa- ale niestety zawsze na usg bylo odwrocone pleckami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również uwielbiam oglądać bajki i filmy anonimowe ;) a wymądrzanie to chyba cecha nabyta przyszłych prawników ;P

    OdpowiedzUsuń