środa, 9 stycznia 2013

I'm back on the shield ;-P

Witajcie Kochani, nareszcie mam trochę czasu żeby coś napisać a stęskniłam się już za tym okrutnie.
Były święta, był sylwester, teraz nastał czas przygotowań do sesji i jeszcze kilka innych złodziei wolnego czasu zagościło w moim grafiku ale z bloga nie zrezygnuję za nic ;) 

W dzisiejszym poście postanowiłam wyspowiadać się Wam z wyników jakie osiągnęłam przy okazji mojego ostatniego wyzwania, a mianowicie od 23 listopada zeszłego roku do 1stycznia 2013 roku, miałam nie kupować żadnego rodzaju kosmetyków (z przeznaczeniem dla siebie oczywiście) .
  Myślę, że najlepszym wyrazem tych 40 dni męki będzie wypowiedź mojego ulubieńca...

 -Stewie powiedz to państwu ;D


-Dziękujemy  Stewie

A tak serio, naprawdę i z ręką na sercu, wytrzymałam  37 dni i poległam na -dosłownie- 3 dni przed końcem zadania ;(

Oto co mnie zgubiło...



Tak, właśnie  tą malutką i jakże piękną szmineczkę z H&M kupiłam przy kasie w chwili roztargnienia zaraz po upolowaniu kilku smakowitych ubraniowych kąsków w poświątecznych promocjach!!
Ech co zakupy robią z ludźmi;P

Ale prawie mi się udało, prawda?

Ściskam Was cieplutko uważajcie na szalejący wirus grypy 
i do "zobaczenia" w kolejnym poście, już się zabieram za obiecane recenzje książek o mejkapie!



6 komentarzy:

  1. haha :)

    ja też często sie poddaje na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa tam, 37 dni to prawie 40 :D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słysząc o postanowieniach , które są w realizacji albo są już zrealizowane to zaczynam wierzyć w ludzi i w ich asertywność do siebie . Brawo podziwiam !! ;D
    Czas chyba brać przykład , bo coś czuję , że niedługo mnie to wszystko zgubi .
    Dziękuję za przemyślenia , które mi dałaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fab!!!^^
    i love the lipstick ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta pomadka :) Byłam ostatnio w h&m, ale jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nauka do egzaminow, chcialabym zeby bylo juz po :)
    zapraszam na moj blog:) obserwuje.

    OdpowiedzUsuń