czwartek, 26 lipca 2012

cz. II ZALEGŁY POST

Witajcie Kochani, nie było mnie chyba wieki ale musicie mi wybaczyć, po sesji wymagałam solidnej regeneracji i zafundowałam sobie dłuższe wakacje, no ale o tym w kolejnym poście ;) 
Dziś pojawią się moje zakupy i te obiecane zaległe i nowości ostatnich dni!!
ZACZYNAMY!

 Super-Pharm


Sunblock DERMEDIC 29,99zł



Krem do rąk Neutrogena 11,62 zł
Woda termalna AVENE (przy-kasowa promocja) ok. 10zł 



 Golden-Rose

2 lakiery do paznokci    

odżywka do paznokci EVELINE   
(nie pamiętam cen, ale lakiery to koszt nie przekraczający 6zł a odżywka 15zł)




i na koniec nowe ciuszki...


sukienka asos ok. 200zl
Sukienka MOHITO ok. 200zł
Zdjęcia sukienek niestety nie w realu, bo po weselu jeszcze ich nie "ogarnęłam" ;D


sukienka MOHITO jest barwy koralowej pomarańczy, mam dla was fotkę pleców i tego jak rozwiązałam problem biustonosza przy tak odkrytych plecach ;)




a sukienki wybrałam moje piękne koturny z River Island

cena 229zł.

 A to łupy z małej wyprawy do Wrocławia


Outlet Mango

Bluzka za 29zł (cena pierwotna 129zł )
Bermudy za 49zł (cena pierwotna ok. 150zł)

 DECATHLON
Spodenki sportowe 3/4 za 49,99zł


Świeżutkie meliski,  kurier właśnie przyniósł mi paczkę!


allegro, cena 41,99zł z przesyłką 
Uff
Jak poprzednio, proszę was o sugestie i rady.
Dajcie znać również o jakich produktach chcieli byście recenzji.
Ściskam;*

11 komentarzy:

  1. ale swietne zakupy - ubraniowka extra - uwielbiam takie wpisy !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fab!!!^^
    i love the last shoes ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. I really love that open back dress!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie koniecznie muszę kupić spodenki do ćwiczeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta sukienka z ASOS!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne meliski :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń