środa, 27 czerwca 2012

Haul zbiorczy cz. I

Hej Kochani. W dzisiejszym poście, w telegraficznym skrócie przedstawię Wam zakupy tego miesiąca. Jest tego trochę więc podzielę wpis na 2 części. Może coś, kogoś zainteresuje na tyle, że po testowaniu zrobię recenzję lub ktoś z was już miał te produkty i coś mi o nich powie ;)

HAUL

Na początek może parę dodatków:

Bransoleta a la złote gniazdo

PEPCO ok 8 zl


Bransoleta z niebieskimi kryształkami

diva 34 zł

Szmatki do czyszczenia biżuterii - pierwsze słyszę ale pani w sklepie zapewniała, że są rewelacyjne!

diva 6 zł. sztuka

Rossman

3 maseczki

Cena to ok. 2 do 3 zł. sztuka

Żel pod prysznic Dove z olejkami

Zakupiony w przy-kasowej promocji


Mgiełka Playboy Play It Lovely...

cena to ok. 20-30 zł



Listerine

Zakupiony w promocji, coś koło 10 zł

APAP żelowe plastry chłodzące na migreny - no ciekawość mnie zżera czy da radę

Cena ok. 5 zł.

Brązujący mus do ciała Bielenda

Cena ok 14 zł.
 CDN

Ściskam ;*


11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego nowego Apap'u i planuje kupic ten żel z Dove :)
    Piękne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić ten apap, ale powiedz najpierw, czy skuteczny, bo jak nie, to nie kupię ;D. Ja mam migreny, więc zdycham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to witam w tym mało atrakcyjnym klubie, mam teraz sesję straszliwą więc pewnie będzie okazja wypróbować skuteczność tego wynalazku;P

      Usuń
  3. Miałam kiedyś niebieska szmatkę do biżuterii, teraz używam takie specjalne urzadzonko, niestety spakowane już gdzieś w pudłach , ale po przeprowadzce pokażę.bransoletka z niebieskimi kryształkami podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jak sprawują się te 'szmatki' :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoleta a la złote gniazdo bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń