środa, 4 kwietnia 2012

Zakupy na poprawę nastroju?

A czemu nie? mam bana na czekoladę, po raz kolejny oblałam prawko i leje jak z cebra! Po za zakupami nie widziałam innej szansy na uczynienie dnia ciut lepszym ;P

A oto moje ciekawsze zdobycze, w sumie z całego tygodnia :

Szampon z czereśnią i keratyną (boski zapach) oraz odżywkę SALON cece.


Żel pod prysznic NIVEA z serii z olejkami, uwielbiam je, tym razem na tapecie mamy melona, mmmm, do tego pasta wybielająca Denivit, może ktoś już jej używał? bo dla mnie to debiut i nie wiem czego mam się spodziewać. 





Moja ostatnia przygoda doprowadziła do tego, że skóra odchodzi płatami stąd ten peeling, wygląda obiecująco.



 Kosmetyczka z wieszakiem, niby dla facetów ale jak dla mnie to ewidentnie jest tu miejsce na pędzle :P


L'BIOTICA X2 za 12 zł w Super Pharm! + dwie próbki pasty Colgate Sensitive bo znów była bida w przykasowych promocjach.


Moja ulubiona odkłaczarka i plastikowe pojemniczki do kosmetyków na wyjazdy.


Zakończę paczką świetnej herbaty i chusteczkami bo muszę z siebie te negatywne emocje wyrzucić.





W sumie to już mi lepiej ;D
Moje hasło na dziś to: pisz bloga, to jak wizyta u psychologa!
Tyle, że taniej wychodzi ;)

A i przypominam o rozdaniu, kończy się 9.04
po więcej KLIKNIJ.
!!!!!!!!


 ŚCISKAM ;*

9 komentarzy:

  1. Fajne te plastikowe pojemniczki do przewożenia, gdzie kupiłaś? Dla mnie zakupy również są taką odskocznią ^^, na którą nie pozwalam sobie za często

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że się rozumiemy i to aż za dobrze ;) a pojemniczki są z Rossmana niecałe 2 zł sztuka.

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki do włosów z cece.

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, szampon z czereśnią? ja mam płyn do kąpieli o intensywnym zapachu czereśni. używam go rzadko, bo kiedy już go wleję do wody trudno mnie wyciągnąć z łazienki! :P


    jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIVEA zawsze dobra, nigdy nie zawiedzie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, kocham olejki NIVEA, szczególnie ten pomarańczowy czy brzoskwiniowy. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, ze zakupy są najlepsze na poprawę nastroju :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej pasty i powiem tak - jeśli używasz jej systematycznie, to efekt jest widoczny. Muszę jednak zaznaczyć, że ja mam dość mleczny kolor zębów i nie ma na nich przebarwień, więc wszelkie tego typu specyfiki działają szybko.
    Mam nadzieję, że u Ciebie też pasta będzie działała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń