sobota, 21 kwietnia 2012

Dziś jest dzień promocji !!!

Tak, tak to właśnie dziś GLAMOUR uaktywnia swoje urodzinowe promocje, więc jako łowczyni obniżek nie podaruje sobie jak nie skorzystam.A naprawdę jest z czego wybierać, i to w sklepach gdzie zwykle straszna drożyzna, więc radość moja tym większa, że nie przepłacę i mój portfel będzie szczęśliwszy :D



 Po za GLAMOUR, również COSMOPILITAN na urodziny wraz z Douglasem przygotowało nam niespodziankę 25% off do 24 kwietnia, na wybrane produkty w perfumerii. Byłam i się obkupiłam ;))

  
Przyjemnych zakupów i ściskam cieplutko ;*

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to nie będzie duży grzech, tylko takie małe zakupki;P

      Usuń
  2. dobre obniżki nie są złe, grzech nie skorzystać :D /Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. o..uwielbiam te znizki organizowane przez glamour;)
    buziaki
    ps.obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiesz, jak sobie pluje w brode! bo zapomnialam o tym;/ takie okazje przeszly mi kolo nosa :(((((((((((( kupilas cos? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. och cudowne zakupy miałam w sobotę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbuję być dzielna i nie ruszam się z domu!
    daj znac co sobie kupiłaś, moze skusisz się na pościk ze swoimi skarbami...
    a jakia promocja była w cosmo, bo ja nic nie miałam do gazety, czy chodziło Ci o tą promocję z douglasem?

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, ja też ciągle poluję na jakieś zniżki. : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. A kto nie lubi zniżek? Ja tam kocham :) Niestety nic nie kupiłam bo oczywiście nie wiedziałam :) Fajny blog, może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oh , jak ja bym poszła na zakupy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam promocję zwłaszcza te w sklepach z kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na nowa notke i czekam :D

    OdpowiedzUsuń