sobota, 28 kwietnia 2012

21 HAUL




Hej Kochani, właśnie przeczytałam komentarz od  Lucy, który wreszcie mnie zmotywował. I oto w końcu moje sobotnie zakupy promocyjne i nie tylko!!! 










Panie i panowie oto one:

1. Douglas
Miałam zamiar kupić perfumy ale jakimś cudem (zapewne widmo pustego portfela to sprawiło) poprzestałam na 2 lakierach do paznokci (be balanced 18 oraz Maja 06) 


w siatce wylądowały również paski oczyszczające na nos z węglem aktywnym (nie wiem co to za ustrojstwo ale z ciekawości wzięłam) i standardowo kilka próbek: nowości z Dr Irena Eris SPA RESORT HAWAII relaksujący balsam nawilżający i nawilżający krem-mus do twarzy do tego próbka "wyszczuplacza " z Collistar



   2. THE BODY SHOP
Niedawno otworzony sklep już skradł moje serducho, no ale się cenią wręcz niemoralnie, więc niewykorzystanie zniżek to był by wręcz grzech (tak to sobie przynajmniej tłumaczę) ;P 

Nakupiłam 3 małe masełka (japońska czereśnia, moringa i oliwka) 50ml , 1 pełnowymiarowe masło shea 200ml, 2 balsamy do ust: czekoladowy i shea, oraz 2 bananowe odżywki do włosów 250ml (i już je uwielbiam i za zapach i za działanie)



Złożyło się tak, że moje dwie przyjaciółki też obchodzą urodziny (kwiecień to był dobry rok dla mojego rocznika, jakaś awaria prądu może była;]) te dwa zawiniątka kryją właśnie prezenty dla nich.


 A żeby było śmieszniej zobaczcie ci ja dostałam w prezencie ;D


 masło shea
 
mydełko do twarzy  z witaminą E

Zakupy uwieńczyły oczywiście próbki: kremu z wit. E i szamponu z odżywką do włosów normalnych i suchych


3. Cuchy

Nowe rurki z MUSTANGA i para sandałów z  Deichmann

 














Oraz para męskich butów ECCO upatrzonych przez mojego partnera ;D



4. Na zakończenie rarytasik, moje nowe czadowe bryle


Fajne ?
Zakupiłam w Biedronce za 9,99zł ;P

Na koniec pochwalę się zakupem dzisiejszego dnia
Buty RIVER ISLAND za 59 zł


I to by było na tyle, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam  (chociaż jakiś głos mi mówi, że było chyba coś jeszcze).
Nie podawałam większości cen bo zakupy były jak już wspomniałam w 1 dniowej promocji.
No i będą też urodzinowo- jubileuszowe niespodzianki dla Was, więc uwaga, wyostrzać zmysł obserwacji ;))

A teraz już się na dziś z Wami żegnam papa ;*

16 komentarzy:

  1. super okularki <3
    ________
    Obserwuję
    Zapraszam
    do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu chce się iść na zakupy . ;D
    całkiem sporo kupiłaś ;)
    no ale.. jak szaleć to szaleć . :) ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja krecole alez Ty się obkupiłaś- hohoho
    teraz żałuję, że tyłka nie ruszyłam do BS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem sierotą, chciałam usunąć cień komentarza, który osunęłaś sama i usunęło mi ten który był pod spodem....
      Dziękuję za miłe słowa!
      Post pewnie się pojawi.

      Usuń
  4. Sandałki, a także butki z River Island (swoją drogą bardzo tanie :D) są boskie ;) Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromnie ciekawa tej bananowej odżywki do włosów ;) Czekam na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dodałam :) Huh ale duże zakupy, zazdroszczę łupów! :) Te buciki z River Island są urocze! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś przeze mnie otagowana :) będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na mój tag :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna strona, będę tutaj zaglądać i obserwuję :)
    http://raspberry-drugs.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowo otwarte drogerie nas rozpieszczają co raz darują nam fajne gadzety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dużo z The Body Shop! <3 :)

    OdpowiedzUsuń