środa, 21 marca 2012

Nowości w łazience

Kilka dni temu byłam na typowo drogeryjnych zakupach, nie będę was tu zanudzać większościom z nich gdyż były to typowe sprawy higieniczne. Jednak dwa z tych produktów chcę wam po krotce  przedstawić bo jestem bardzo ciekawa ich działania i może wy również w przyszłości zapragniecie ich recenzji ;P



Pierwszym produktem jest żel oczyszczający do twarzy EFFACLAR z La Roche- Posay


Nabyłam również szampon dla niemowląt polecany przez Pielęgnację ...





Ostatni kosmetyk to prezent, jest nim płyn do mycia ciała Saponaria, i już mogę stwierdzić, że jest bardzo nieekonomiczny, użyłam go dwukrotnie i same zobaczcie ile go ubyło (stosuję go na myjkę)


I JAK? COŚ WZBUDZIŁO WASZE ZAINTERESOWANIE?
KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ!
ŚCISKAM;*

13 komentarzy:

  1. Szampon dla niemowlat fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i żel i szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel dość konkretnie przesusza także uważaj i dobrze nawilżaj później skórę!

      Usuń
    2. uuu tak już coś czułam ale nie byłam pewna czy to on hmm zobaczymy jak to będzie dalej

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już pewnie niebawem recenzja będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym poznać w najbliższym czasie opinię na temat szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie mocno zastanawiam nad dobrym zelem oczyszczajacym, bo moja cera potrzebuje pomocy :-( i o nią woła XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również po wszystkich zachwytach na blogach zakupiłam szampon Babydream.. Użyłam dwa razy i NIGDY Więcej.. dostałam po nim takiego łupieżu, ze szok. Dodam, ze nigdy nie miałam problemów z łupieżem. Dopiero mydło szałwiowe pomogło mi się go pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu co ty mówisz, no to już po mnie bo ja mam takie łupieżowe, ale co tam poświęcę się dla sprawy

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog :) Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń